6 Temmuz 2012 Cuma

yardım lütfen

artık 5610zden usanmaya başladım yeni oyunlarda çoğu zaman kasma şikayetim var 256 ekran kartı olduğu için doğal olarak oyun oynamak bi hayli zorIcon_cokkizdim

artık çok ii bi notebook almak istiyorum ama acer olması şartIcon_redface

istediklerim şuanlar

hiç bi oyunda kasmıcak(şimdi çıkanlarda)

ramı yüksek olucak(4 gb dan aşağı olmamalı ve ddram 3 olsa ii olur herhalde)

ekran kartı yüksek olucak(yeter ki şimdiki oyunları high performansda oynıyım herhalde 1 gb en yüksek)

işlemcisi 2den aşağı olmamalı(ne işe yarar bilmiyorum ama yüksek iidir)

pili uzun ömürlü olucak(Acer Aspire Timeline bu notebook 8 saat dayanıyomuş)

benim bulduğum Acer Aspire Timeline ii gibi ama fazla pcden anlamam.

işlemcisi ii midir kötümüdür bilemem sizinde önerdiklerinizden en iiisini almak istiyorum...

amd artık işlemcinin ısınma sorununu çözmüş diye duydum illede intel olması şart değil

yardım eden etmeyen herkeze teşekkürler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder